1. Національно-патріотичний. Виховання у вітчизняних студентів почуттів патріотизму, поваги до Української держави, народу, його мови, традицій. Висвітлення досягнень вітчизняних медиків і науковців та їх внеску в розвиток світової медицини.
2. Етико-деонтологічний. На кращих зразках вітчизняної та світової медичної науки і практики, ситуаційних прикладах з життя клініки і медичних закладів області виховувати у майбутніх медиків почуття гуманізму, самопожертви, відповідального ставлення до навчання і лікарської діяльності. Виробляти вміння довірливого спілкування з пацієнтами, їх родичами, роз’яснювати правила поведінки в лікарському колективі (спілкування з колегами, середнім, молодшим та обслуговуючим персоналом), формувати елементи професійної толерантності та солідарності.
3. Морально-правовий. Роз’яснення морально-етичних та юридичних аспектів відповідальності лікаря за дії, пов’язані з виконанням професійних обов’язків. Обговорення проблем правової незахищеності лікаря у сучасному суспільстві та шляхів її подолання.
4. Пізнавально-адаптаційний. Ознайомлення іноземних студентів, клінічних ординаторів та аспірантів з кращими традиціями українського народу, цікавими фактами з історії та сучасності, іншою інформацією, що може сприяти їх успішному навчанню побутовій адаптації.